Дивуватись щодня!
Доброго дня, читачі блогу! Одним із наших завдань сьогодні було сформулювати завдання для виконання досліджень учнів у проектній діяльності і розробити основні запитання, які
спонукають учнів до дослідження та мислення.
Це дійсно, дуже важлива робота,
адже сама ідея методу проектів - це спрямованість пізнавальної діяльності на
результат, що досягається завдяки рішенню значимої для учня проблеми. А під дослідницькою
діяльністю розуміється діяльність учнів, пов'язана з вирішенням учнями
творчого, дослідницького завдання із заздалегідь
невідомим рішенням (на відміну від практикумів та лабораторних робіт, що служать для
ілюстрації тих або інших законів природи) і така, що передбачає наявність
основних етапів, характерних для дослідження в науковій сфері:
Ø постановку проблеми (або виділення основного
питання),
Ø вивчення теорії, пов'язаної з обраною темою,
Ø висування гіпотези дослідження,
Ø підбор методик і практичне оволодіння ними,
Ø збір власного матеріалу,
Ø його аналіз і узагальнення,
Ø власні висновки.
Будь-яке
дослідження, неважливо, у якій області природних або гуманітарних наук воно
виконується, має подібну структуру. Такий ланцюжок є невід'ємною частиною дослідницької
діяльності, нормою її проведення.
Бажаю нам успіхів дійти до запланованого результату за
цим ланцюжком дослідницької діяльності!
Р.S. Переглядала блоги
учасників нашого тренінгу і знайшла на блозі Ольги Захар посилання на цікаву статтю
Ірини Стеценко, наукового співробітника Міжнародного науково-навчального
центру інформаційних технологій та систем Національної академії наук України та
Міністерства освіти і науки України. В ній привернув мою увагу заклик
«Дивуватись щодня!».
Ірина Стеценко пише: «Щоб збудити
(або просто не згасити) творчу активність дитини, щоб вона захотіла дізнатися
про щось нове, дитині на заняттях повинно бути незрозуміло, цікаво, вона має
ДИВУВАТИСЬ.»
Тому бажаю і нам приємно дивуватись
щодня!
Комментариев нет:
Отправить комментарий