суббота, 11 января 2014 г.

День третій. Навчання Інтел 10.



Дивуватись щодня!

Доброго дня, читачі блогу! Одним із наших завдань сьогодні було сформулювати завдання для виконання досліджень учнів у проектній діяльності і розробити основні запитання, які спонукають учнів до дослідження та мислення.
Це дійсно, дуже важлива робота, адже сама ідея методу проектів - це спрямованість пізнавальної діяльності на результат, що досягається завдяки рішенню значимої для учня проблеми. А під дослідницькою діяльністю розуміється діяльність учнів, пов'язана з вирішенням учнями творчого, дослідницького завдання із заздалегідь невідомим рішенням (на відміну від практикумів  та лабораторних робіт, що служать для ілюстрації тих або інших законів природи) і така, що передбачає наявність основних етапів, характерних для дослідження в науковій сфері:
Ø  постановку проблеми (або виділення основного питання),
Ø  вивчення теорії, пов'язаної з обраною темою,
Ø  висування гіпотези дослідження,
Ø  підбор методик і практичне оволодіння ними,
Ø  збір власного матеріалу,
Ø  його аналіз і узагальнення,
Ø  власні висновки.
Будь-яке дослідження, неважливо, у якій області природних або гуманітарних наук воно виконується, має подібну структуру. Такий ланцюжок є невід'ємною частиною дослідницької діяльності, нормою її проведення.
Бажаю нам успіхів дійти до запланованого результату за цим ланцюжком дослідницької діяльності!
Р.S. Переглядала блоги учасників нашого тренінгу і знайшла на блозі Ольги Захар посилання на цікаву статтю Ірини Стеценко, наукового співробітника Міжнародного науково-навчального центру інформаційних технологій та систем Національної академії наук України та Міністерства освіти і науки України. В ній привернув мою увагу заклик «Дивуватись щодня!».
Ірина Стеценко пише: «Щоб збудити (або просто не згасити) творчу активність дитини, щоб вона захотіла дізнатися про щось нове, дитині на заняттях повинно бути незрозуміло, цікаво, вона має ДИВУВАТИСЬ.»
Тому бажаю і нам приємно дивуватись щодня!

Комментариев нет:

Отправить комментарий